Wystawiając lub kupując przedmiot na aukcji charytatywnej oraz finalizując transakcję, kieruj się zasadami i Regulaminem Allegro.
1. Strona O mnie na koncie ze statusem aukcji charytatywnych musi zawierać:
- informacje na temat celu zbiórki pieniędzy,
- informacje o podmiocie organizującym akcję,
- numer rachunku bankowego do wpłaty kwot uzyskanych ze sprzedaży na aukcji charytatywnej oraz tytuł wpłaty.
1a. Na stronie O mnie można zamieścić informację o możliwości przekazania na daną organizację 1% rozliczenia podatkowego oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat.
2. W opisie aukcji charytatywnej muszą się znaleźć:
- informacje o akcji, na rzecz której zbierane są pieniądze,
- informacje o organizacji non profit wspierającej akcję,
- numer konta, na który dokonywane będą wpłaty sum uzyskanych ze sprzedaży przedmiotów, oraz tytuł wpłaty.
W opisie aukcji można zamieścić link do strony internetowej fundacji/stowarzyszenia, na rzecz którego prowadzona jest zbiórka.
Na stronie aukcji nie można zamieszczać:
- informacji niezgodnych lub sprzecznych z wiadomościami ze strony O mnie Użytkownika ze statusem aukcji charytatywnych,
- linków do stron niezweryfikowanych organizacji non profit,
- numerów kont niesprawdzonych w toku procedury weryfikacyjnej.
W powiadomieniu po zakupie nie może być informacji sprzecznych z powyższymi, np. prywatnego rachunku do wpłat.
Na koncie o statusie aukcji charytatywnych nie można prowadzić innej (np. prywatnej) sprzedaży.